Powielanie pomysłów CAMARO przez konkurencję
Witajcie
Ostatnio mnóstwo Waszych maili dotyczy małpowania naszych pomysłów przez jedną z dużych firm produkujących MIDI. Wypowiadałem się nie raz na ten temat, stanowisko zająłem również w dziale "Napisali do nas".
Repertuar, tytuły, logotypy, teksty, hasła, reklamy, kierunki rozwoju - to tylko kilka przykładów małpowania nie tylko naszych pomysłów. Wdocznie zarządzanie w tej firmie leży, a panowie nie mają już koncepcji na oryginalny biznes. Stąd naśladują innych, co nie jest zabronione, ale...do tego stopnia ??? Coś Wam mówi ta reklama ?
c
Ale obciach ! ZERO własnej inwencji, ZERO pomysłu, oryginalności. Tylko patrzeć, jak zaczną organizować szkolenia, otwierać portale ogłoszeniowe, albo dumnie obwieszciać ekspansję na Europę :))) Tak jak Camaro !
Na szczęście czujni Klienci szybciutko weryfikują takie "oryginalne" pomysły.
Wystarczyło półtora roku naszej obecności na rynku, by samozwańczym profesjonalistom z konkurencji wyczerpały się pomysły :)
Możemy wam obiecać jedno: NIGDY JUŻ NIE BĘDZIECIE SPAĆ SPOKOJNIE ! :)
c
Zapamiętajcie dzisiejszą datę. Piszę to 11 maja. Wiecie jakie w przyszłości będą kierunki rozwoju tej firmy, nazwijmy ją X ? Takie, jak nasze !
Trzymajcie więc z Camaro. Wszędzie jesteśmy pierwsi ! Cała reszta to nieudolne próby kopiowania, jak widać powyżej, nie tylko nas ! Powielane są również zwroty i logotypy Yamaha Music Europe GmbH.
Pytacie o formę "Expansion Pack". Wolno, czy nie ? Nie wiem, ale wysłałem zapytanie do Relingen. Jakiś czas temu Yamaha zabroniła im używania zwrotu "Yamaha Music Soft".
Wysłałem też zapytanie do Home.pl. Co oni na to ? Być może wesołe pszczółki znikną ze strony X, a opylać będą tylko firmie Home.pl :))